Link, 06-08/10

Publikacija

Link, 06-08/10

Novi broj Linka, časopisa za medijske profesionalce koji izdaje Media Art Service International iz Novog Sada, donosi, između ostalog, sljedeće članke:

•   Gorki ukus tržišnog kolača (Milan Mihajlović)
U Srbiji, među preduzećima, a naročito preduzećima medijske orijentacije, već duži period hara nedisciplina plaćanja. Sa pojavom finansijske krize, broj firmi koje ne ispunjavaju svoje obaveze na vreme raste iz dana u dan. Autor sugeriše kako naplatiti odrealizovano i kako obezbediti izbegavanje sudskih procesa koji kod nas traju veoma dugo.

•   Čekanje (Marijana Ramić i Rada Novaković)
Prema podacima Agencije za privatizaciju, u Srbiji prodaju trenutno čeka 52 medija, uglavnom elektronskih, dok je broj onih koji su privatizovani 56. Neprivatizovani mediji i dalje budućnost vide u okviru budžeta lokalnih samouprava, dok su kupci više zainteresovani za poslovni prostor, opremu i zemljište opštinskih medija, nego za njihovu osnovnu delatnost - informisanje samouprava.

•   Sve je važno! (Sanja i Marijana)
Nataša Miljković, TV autorka, voditeljka, novinarka, blogerka i aktivna učesnica foruma na www.natasa-miljkovic.com, sajtu na kojem pedantno beleži kako svoje objavljene intervjue, tako i reagovanja na emisije koje radi, za časopis LINK, govori o sadržaju i važnosti internet prezentacije, novim medijima, a dotiče se i iskustva rada na televiziji.

 

•    E-život? (Vuk Vuković)
SecondLife (SL) je simulaciju života podigao na viši nivo, dovodeći tako i kategoriju virtuelne realnosti u pitanje. Riječ je o najvećoj 3D zajednici, veoma maštovitom, kreativnom internet okruženju. Dizajn ove aplikacije potpisuje Linden Research, a podaci s početka ove godine govore da SecondLife broji oko 18 miliona korisnika.

•   Sve naše produkcije (Redakcija LINKa)

U okviru sajma DISCOP EAST 2010 u Budimpešti (22-25 jun) biće organizovan PAVILJON SRBIJE koji treba da predstavi ponudu televizijskog sadržaja proizvedenog u Srbiji. LINK vam predstavlja nezavisne produkcije koje će u okviru deset štandova ovog Paviljona ponuditi svoje programe.

•   Novinar i još po nešto (Norbert Šinković)
Šta je sa mladim novinarima u manjinskim redakcijama? Oni moraju da budu apsolutno sigurni u svoje znanje jezika – ako im srpski nije jača strana, moraju se maksimalno potruditi da ne naprave kardinalne greške. Druga poteškoća s kojima se suočavaju mladi novinari u manjinskim redakcijama je ta što posebno moraju pripremati i vežbati prevođenje naziva institucija, firmi, itd.

•   2550km = 27’22” dokumentarnog zapisa (Miroslav Nackov)
Autor na primeru projekta „Bugari u Vojvodini“, dokumentarnog filma na temu života Bugara u Vojvodini, pokazuje kako jedna ideja može da preraste u regionalni projekat i daje praktične savete o tome kako planirati i realizovati rad na nepoznatom terenu.