Link, 02/10

Publikacija

Link, 02/10

Novi broj Linka,
časopisa za medijske profesionalce koji izdaje Media Art Service
International iz Novog Sada, donosi, između ostalog, sljedeće članke:

•  Medijska krv i suze Haitija (mr Vladimir Barović)

Katastrofalni zemljotres na Haitiju nisu svi naši mediji ispravno ocenili kao kriznu situaciju prvog reda, koja uvek dobija veliku medijsku pažnju bez obzira na ogromnu geografsku udaljenost i slabe kulturne veze sa tom karibskom državom. Saznajte kako su CNN, BBC i najuticajniji mediji u Srbiji izveštavali o ovoj katastrofi.

•  Radiju 101 preti gašenje (Andrej Matijašević)

Legendarnom Zagrebačkom Radiju 101, simbolu liberalne i građanske Hrvatske, ponovno prijeti gašenje. No, ovoga puta razlog nije politika s kojom je često bio na „ratnoj nozi“ već financijske poteškoće, točnije činjenica da je Stojedinica proteklu godinu zaključila s čak 19 milijuna kuna minusa od čega najveći dio otpada na dug državi.

•  Šta je Srbija gledala u 2009. godini? (Darko Broćić, Managing Director, AGB Nielsen Media Research)

Prema istraživanjima AGB Nielsen Media Research-a, pročitajte koje televizije u Srbiji su imale najveći udeo u gledanosti protekle godine. Autor predstavlja i listu 15 najgledanijih emisija u 2009.

•  Profesionalizam ispred senzacionalizma (Mladen Mijatović)

Novinari koji prate crnu hroniku imaju obavezu da poštuju etičke standarde svoje profesije. Autor daje savete kako izveštavati o ovim temama u skladu sa novinarskim kodeksima i javnim interesom, kao i informacije koje su neophodno predznanje za bavljenje ovom vrstom društvene hronike.

•  Sve su žene za promene (Branka Opranović)

Da li novinarke treba da menjaju prezime kad se udaju? Odgovor ćete možda pronaći u novom broju časopisa LINK.