Google pokrenuo online tromesečnik
Google pokrenuo online tromesečnik
Na adresi www.thinkquarterly.co.uk Google je objavio impresivno dizajnirano izdanje čiji je prvi broj posvećen podacima i njihovom uticaju na biznis.
Autori tekstova su svetski lideri u tehnologiji, a među njima i akademski superstar Hans Rosling, poznat po promociji značaja i lepote podataka, CEO kompanije Vodafone u Velikoj Britaniji Guy Laurence, poznati psiholog Peter Kruse, ali i vodeći ljudi samog Googlea.
ThinkQuarterly je na samom sajtu definisan kao knjiga, a ne kao magazin, kako su ga mediji nazvali, dok je na sopstvenom Twitter nalogu opisan kao „jedinstveni komunikacijski alat koji okuplja neke od vodećih svetskih umova da bi razmatrali velika pitanja s kojima suočava biznis današnjice“.
Naime, štampano izdanje je objavljeno u 1.500 primeraka i Google ga je besplatno dostavio svojim poslovnim klijentima i partnerima u Velikoj Britaniji (izdanje je pokrenuo britanski ogranak Googlea), a mi ostali možemo da uživamo u online verziji besplatno.
Izdanje je tromesečno, pa su do kraja godine planirane još 3 knjige čije teme radoznalo čekamo.