Završava program obuke medijskih menadžera iz regiona

Posljednja sesija Trening program za medijske menadžere, koji pohađa 13 vlasnika, direktora i urednika privatnih elektronskih medija iz BiH i SiCG, biće završena 22. aprila u Mediacentru Sarajevo dodjelom certifikata.
Program traje 20 dana, a sastoji se od četiri petodnevne sesije koje se održavaju u periodu od novembra 2004. do aprila 2005.
Cilj programa je da unaprijedi menadžerske sposobnosti i vještine ljudi na ključnim pozicijama radijskih i TV stanica, a time i ukupnu efikasnost medijskih kuća iz kojih učesnici dolaze.
Polaznici će do kraja obuke steći napredni nivo znanja i vještina u sljedećim oblastima: organizacija i rukovođenje firmom, strateško i analitičko planiranje, efikasno upravljanje, uvođenje promjena  i upravljanje promjenama, upravljanje marketingom, team building, efikasno komuniciranje, motiviranje uposlenika, kreiranje sistema plaćanja na osnovu produktivnosti...
Posljednja sesija usredsrediće se na vještine prenošenja znanja i obuke uposlenika (Training of Trainers) kako bi polaznici prenijeli naučeno u svojim medijskim kućama, i kontinuirano obučavali uposlenike u procesu rada.
Glavni predavač programa je Graeme Moreland, jedan od vodećih trenera i međunarodnih eksperata u oblasti menadžmenta u elektronskim medijima, sa preko dvadeset godina iskustva u britanskim komercijalnim elektronskim medijima. Odličan je poznavalac medijskih prilika u regionu jugoistočne Evrope, posebno Balkana, gdje više godina gostuje kao trener i konsultant.
Među gostima-predavačima bili su: Fuad Strik, generalni direktor Coca Cole u  BiH, Vedran Šolaja – marketinška agencija Mccann Ericksonn (BiH), Svjetlana Malić – marketinška agencija Direct Media (BiH), Dino Đipa – agencija za ispitivanje javnog mnjenja Prism Research (Sarajevo), a na završnoj sesiji će gostovati i Mensur Bajramović – trener kk Bosna (Sarajevo).
Program je realiziran u okviru projekta NetNovinar – online centar za novinarstvo.
Organizator programa je Centar za istraživačko novinarstvo i medijsku edukaciju Mediacentra Sarajevo.
Trening program su omogućili i finansijski podržali: Evropska komisija (CARDS program), Centralna evropska inicijativa (CEI), Fond otvoreno društvo BiH i USAID Media B&H.