Publika – škola za odnose s javnošću upisuje vanrednu generaciju

Zbog izuzetno velikog interesovanja za tromjesečni edukativni program, Publika – škola za odnose s javnošću je odlučila upisati vanrednu, sedmu generaciju.

Nastava počinje u utorak, 20. marta.
Raspored predavanja možete pogledati ovdje.Na školi ćete, po metodološkim standardima našeg partnera, The Centre for Strategy and Communications iz Londona, naučiti kako se kreiraju moderni i uspješni PR programi, a stečeno znanje je odmah upotrebljivo u Vašem svakodnevnom radu.
Škola obuhvata sljedećih 18 modula: - Uvod u PR i strateško komuniciranje - Interno komuniciranje- Briga o klijentima - Branding i korporativni imidž- Advertising i medijske kampanje - Kreativni menadžment događaja i PR- Odnosi s medijma – tehnike i metode- Odnosi s medijima – saopštenje za medije- Odnosi s medijima – press konferencija- TV intervju- Vještine prezentacije- Promotivni materijali i publikacije- Internet i PR- Projekt menadžment- Istraživanje i PR- Zagovaranje i lobiranje- Razvoj PR strategije- Krizno komuniciranje Škola obiluje praktičnim vježbama i primjerima iz prakse, a svoje znanje i iskustvo će Vam prenijeti vodeći bosanskohercegovački stručnjaci iz oblasti novinarstva, odnosa s javnošću, menadžmenta i srodnih disciplina:
Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika. Bio je programski direktor OBN televizije, te direktor marketinga TV SA3, kao i predsjednik Međunarodne asocijacije za advertising – BiH (IAA).
Duška Jurišić, urednica i voditeljica dijaloške emisije Pošteno govoreći.  Novinarstvom se bavi skoro već 20 godina, a 2 godine bila je šef Službe za odnose s javnošću Centralne banke BiH. Certificirani je trener BBC-a za novinarstvo.
Aldin Arnautović, je producent u produkcijskoj kući XY FILMS iz Sarajeva. Njegova biografija obuhvata rad na novinarskim, voditeljskim i uredničkim pozicijama u više domaćih medija među kojima su i BHT1, NTV Hayat, TV SA, radio Stari Grad, Radio mreža Boram.
Dr. Nenad Brkić, prodekan za postidplomski i doktoralni studij i vanredni profesor na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, a gostujući predavač na fakultetima u Zagrebu i Podgorici. Autor mnogobrojnih članaka u stručnim časopisima i univerzitetskim udžbenicima na temu marketing komuniciranja, i konsultant i predavač za brojne kompanije u BiH.
Edin Zubčević, direktor renomiranog sarajevskog Jazz festivala i izvršni direktor diskografske kuće Gramofon. Bussiness magazin proglasio ga je 2000. godine za menadžera godine. 
Agnesa Šećerkadić, predavač na American College of Management and Technology u Dubrovniku. Radila kao direktor pri International Association of Business Communicators (IABC) u San Francisku, te kao predavač na temu komunikacijksog menadžmenta u SAD-u, Evropi i regionu. Magistriarala je na univerzitetu u San Franciscu (Masters of Nonprofit Administration and Management), a radila je i za Gulford College i Stanford Univeristy. 
Sevima Sali Terzić, viša pravna savjetnica u Ustavnom sudu BiH. Bila je direktorica Global Rights – Partners for Justice u Bosni i Hercegovini, američke nevladine organizacije koja se bavi zagovaranjem u oblasti ljudskih prava, a ekspert je za oblast ljudskih prava i zagovaranja na zakonodavnom nivou.
Dr. Tarik Jusić, programski direktor Mediacentra i konsultant i predavac za odnose s javnošću i strateško komuniciranje. Magistrirao je političke nauke na Central European University (CEU) u Budimpešti, a doktorirao na Institutu za medije i komunikacijske nauke Univerziteta u Beču. Autor je više istraživačkih izvještaja i tekstova o razvoju medija u BiH.
Publika – škola za odnose s javnošću počinje 20. marta i trajat će do kraja maja. Vrijeme nastave prilagođeno je obvezama polaznika, pa se predavanja održavaju radnim danima u večernjem terminu od 18:00 do 21:00 u savremeno opremeljenom prostoru Mediacentra Sarajevo.
Školarina iznosi 1.170 KM po osobi i obuhvata cjelokupan program škole u trajanju od 75 sati, prateće edukativne materijale, kontakt podatke svih učesnika i predavača škole, te Diplomu škole koju zajednički dodjeljuju Mediacentar Sarajevo i The Centre for Strategy and Communication iz Londona.
Škola nudi i mogućnost izbora i pohađanja pojedinačnih modula u skladu sa Vašim potrebama. Pri selekciji modula koji vam najviše odgovaraju, savjet će vam dati naši stručanjaci. Cijene pojedinačnih modula kreću se od 95 KM do 180 KM.
Prijave za školu možete poslati e-mailom na skola@media.ba do 12. marta 2007.S obzirom na ograničen broj učesnika, poželjno je da Vaše mjesto rezervišete što prije!
Aplikaciju za upis možete naći ovdje. Ukoliko se želite prijaviti na pojedinačne module, aplikaciju možete naći ovdje. Brošuru Publike, iz koje možete saznati više o nama i uslugama koje nudimo, možete naći ovdje.
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:E-mail: skola@media.batel/fax: (+387 33) 715 840
 

Publika – škola za odnose s javnošću je do sada radila pod nazivom Škola strateškog komuniciranja Mediacentra Sarajevo. Ovo je jedan od najpopularnijih PR treninga programa kod nas, koju je do sada pohađalo 66 polaznika, dok se kroz pojedinačne module edukovalo oko 50 polaznika iz najznačajnijih kompanija i javnih institucija iz BiH, te međunarodnih organizacija, poput: Predsjedništvo BiH, Vijeće ministara BiH, Švicarska agencija za razvoj i saradnju, Fond Otvoreno društvo BiH, CRS BiH, MUP Kantona Sarajevo, Flash produkcija, Raiffeisen banka, Fondacija lokalne demokracije, Ured za reviziju finansijskog poslovanja institucija BiH.