Media marketing plan za radio stanice VEZZA projekta

U okviru VEZZA projekta, menadžeri, vlasnici i direktori lokalnih bh. radio stanica počeli su pisati marketing plan za medije iz kojih dolaze na radionici održanoj u Mediacentru Sarajevo 29.-1. juna 2007.

Radionica “Efektivni marketing plan radio stanica“ je još jedna u nizu radionica iz oblasti za koje su članice VEZZA projekta izrazile potrebu za edukacijom.
Na radionici je učestvovalo devet menadžera, vlasnika i direktora bh. radio stanica  koje su članice VEZZA projekta od 2003., a glavna predavačica, biznis konsultantica Gordana Svirac, sa njima je radila na pisanju marketinškog plana za medije iz kojih učesnici dolaze.
„Uradili smo 40-50% marketinškog plana svakog medija, ali smo prošli cijeli plan kako bi učesnici mogli nastaviti pisati plan po povratku u medije“, izjavila je gđa. Svirac, a na pitanje šta je sudionike najviše zanimalo, odgovorila je:
„Najviše pažnje posvećivala sam modulima koji su njima najviše potrebni kada govorimo o marketinškom funkcioniranju nekog medija, kao što su marketinška strategija, promocija, plan prodaje. Svaki učesnik predložio je konkretan marketinški cilj koji želi postići a ja sam davala instrukcije, odnosno korake, koji se trebaju poduzeti da se dođe do ostvarenja tog cilja. Smatram da je takav pristup učesnicima radionice i najefektivniji jer tada oni mogu dobiti jasnu sliku svojih grešaka u radu“.
Učesnici su se složili da je radionica bila izuzetno korisna za njihov budući rad.
„Marketinški plan veoma je bitan za moju radio stanicu i ova radionica obuhvatila je elemente koji su mi potrebni da uradim marketinški plan. Ono što mi je bilo najkorisnije je izrada strategije samog plana, kao i način pozicioniranja i promocije medija“, izjavila je Azra Borovčanin, direktorica „Free radija“ iz Prijedora.
Gosti predavači, Reof Kljajić, direktor MIB agencije (Mareco Index Bosnia) i Senad Zaimović, direktor marketinške agencije „Fabrika“, učesnicima su govorili o istraživanju slušanosti, korištenju rezultata istraživanja kod prodaje programa kao i standardima u medijskom planiranju.
Veza za zajednički anganžman (VEZZA) je projekat namijenjen privatnim elektronskim medijima u BiH, koji podržava Švicarski ured za razvoj i saradnju (SDC). Osnovni cilj projekta je da se privatnim radio i TV stanicama pomogne i omogući što kvalitetnije izvještavanje o najrelevantnijim socijalnim pitanjima, sa krajnim ciljem da se građani aktivno uključe i djeluju na dešavanja u svojim sredinama.
Organizator radionice je NetNovinar-Centar za istraživačko novinarstvo i medijsku edukaciju (osnivači: Mediacentar Sarajevo i Centar za istraživačko novinarstvo, Zagreb).