Advertising i medijske kampanje

Publika – škola za odnose s javnošću vas poziva da se prijavite na trening „Advertising i medijske kampanje“ koji će se održati 09. maja 2007. u Mediacentru Sarajevo sa početkom u 18.00. Predavač je Senad Zaimović, direktor marketinške agencije  Fabrika. Rok za prijave je utorak, 08. maj 2007. Broj mijesta je ograničen.

Odnosi s javnošću često su u uskoj vezi sa advertisingom (plaćenim oglašavanjem) i medijske kampanje obično podrazumijevaju kombinaciju tehnika iz ove dvije oblasti. Kako oglašavanje zahtijeva znatna finansijska sredstva, odluka o tome kojim medijima će se povjeriti reklamiranje određenog proizvoda i kako, predstavlja vrlo bitan korak u poslovanju. Da bi kampanja postigla željeni efekat, oglašivač mora znati koga želi doseći i kako odabrati strategiju reklamiranja, istovremeno usklađenu i sa prirodom tržišta i sa raspoloživim budžetom oglašivača, te kako pratiti reagovanje ciljnih grupa na oglašavanje.
Kako doseći ciljne grupe? Kako kupovati reklamni prostor i planirati kampanje? Koliko ekonomični morate biti? Kako se koriste podaci gledanosti i slušanosti? Ovaj modul upoznaje vas sa osnovnim pojmovima advertisinga, medijskog planiranja i planiranja kampanja.
Predavač je Senad Zaimović, direktor Fabrike, jedne od najuspješnijih marketinških agencija u BiH. Bio je direktor marketinga TV SA3 i programski direktor OBN televizije, kao i predsjednik Međunarodne asocijacije za advertising (IAA) u BiH. Stručnjak je za marketing i reklamiranje, medijske kampanje i medijsko planiranje.
Trening „Advertising i medisjke kampanje“ će se održati 09. maja 2007. godine od 18.00 do 21.00 u multimedijalnoj sali Mediacentra Sarajevo. Cijena treninga je 95 KM.
Rok za prijave je utorak, 08. maj 2007. Ispunjenu aplikaciju možete poslati e-mailom na adresu skola@media.ba ili se prijaviti telefonom svakim radnim danom od 9:00 do 17:00. Kontakt osoba je Mirna Stanković.