Instagram uvodi naloge za tinejdžere

Instagram predstavio naloge za tinejdžere

Instagram uvodi naloge za tinejdžere

Nalozi će omogućiti roditeljima veću kontrolu nad aktivnostima tinejdžera.
 

foto: Pixabay/Webster2703

Platforma društvenih mreža Instagram predstavila je jučer naloge za tinejdžere (Teen Accounts) koja će omogućiti roditeljima veću kontrolu nad njihovima aktivnostima i zaštititi tinejdžere od štetnih sadržaja.

Kako je navedeno u blogu Instagrama, zaštite se automatski uključuju, a tinejdžeri mlađi od 16 godina će trebati dozvolu roditelja da promijene bilo koju ugrađenu zaštitu unutar naloga.

“Ovo novo iskustvo je osmišljeno da pruži bolju podršku roditeljima i mir da su njihovi tinejdžeri sigurni uz odgovarajuću zaštitu. Tinejdžeri će također dobiti pristup novoj funkciji, napravljenoj samo za njih, koja im omogućava da odaberu teme koje žele vidjeti više u sekciji ‘Istraži’ (Explore) i njihovim preporukama kako bi se mogli fokusirati na zabavan, pozitivan sadržaj koji vole”, navedeno je.

Novost na Instagramu uključuje da na ovim nalozima tinejdžeri moraju prihvatiti nove pratioce i ljudi koji ih ne prate ne mogu vidjeti njihov sadržaj niti komunicirati s njima. Ovo se, kako piše, odnosi na sve tinejdžere mlađe od 16 godina uključujući i one koji su već na Instagramu i one koji se prijavljuju, i tinejdžere ispod 18 godina kada se prijave u aplikaciju.

Takvi nalozi imaju posebne postavke kontrole osjetljivog sadržaja, koja ograničava na primjer sadržaj koji prikazuje ljude kako se svađaju ili promoviše kozmetičke zahvate koje tinejdžeri prate u sekcijama kao što su Explore i Reels.

Nova postavka uključuje i to da tinejdžeri mogu biti označeni ili spomenuti samo od ljudi koje prate. Uvredljive riječi i fraze će biti filtrirane iz komentara tinejdžera i zahtjeva za direktne poruke.

Dobit će i podsjetnik o vremenskom ograničenju koji im govore da napuste aplikaciju nakon 60 minuta.

Od deset navečer do sedam ujutro bit će uključen ''režim mirovanja'',  notifikacije će biti isključene preko noći i slat će se automatski odgovori u direktnim porukama.

Instagram je uveo više načina da se roditelji uključe, odnosno uvid roditelju u to s kim njihovi tinejdžeri razgovaraju. Ovo ne znači da roditelji mogu čitati poruke svojih tinejdžera, ali će moći vidjeti kome je njihov tinejdžer poslao poruke u proteklih sedam dana.

Također, roditelji mogu odlučiti koliko vremena njihov tinejdžer može provesti na Instagramu svaki dan. Nakon što tinejdžer dostigne to ograničenje, više neće moći pristupiti aplikaciji.

Pored navedenog, roditelji mogu odabrati da svojim tinejdžerima blokiraju korištenje Instagrama noću ili u određenim vremenskim razdobljima.

Instagram je naveo da je od juče počeo stavljati tinejdžere koji se prijave na Instagram na nalog za tinejdžere, a da će tinejdžere koji već koriste Instagram obavijestiti o ovim promjenama kako bi ih sljedeće sedmice mogli početi premještati na Teen Accounts.

Plan je da se tinejdžeri premjeste na ove naloge za 60 dana u Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji, Kanadi i Australiji, a u Evropskoj uniji kasnije ove godine. Naglašeno je da će tinejdžeri širom svijeta početi dobivati ​​naloge za tinejdžere u januaru. Navedeno je i da će se Teen Accounts uvesti i na drugim Metinim platformama.

Guardian piše da ovo može biti prekretnica za Metu, ali da aktivisti upozoravaju da možda kao i sa prethodnim sigurnosnim promjenama neće dati značajne rezultate.

Ian Russel, otac Molly Russell, britanske tinejdžerke koja se ubila u novembru 2017. nakon što je na Instagramu i Pinterestu pogledala veliku količinu sadržaja vezanih za samoubistvo, depresiju, samopovređivanje i anksioznost, rekao je da je Instagram najavio suzbijanje sadržaja za samopovređivanje u 2019. kada je Mollyna priča izašla u javnost. Izvještaj je otkrio da se takav materijal još uvijek može otkriti na platformi četiri godine kasnije.

“Velika objava nakon izbijanja Mollyne priče 2019. nije postigla rezultat za koji je izgledalo da će postići”, rekao je Russell, predsjednik Molly Rose fondacije, dobrotvorne kampanje za poboljšanje sigurnosti na internetu. “Meta dolazi sa predivno osmišljenim PR-oblikovanim izjavama koje zvuče zaista obećavajuće, ali s vremena na vrijeme ne daju rezultate. Nadam se da je ovo prekretnica kada smatraju da je sigurnost podjednako važna za profit koji ostvaruju”, rekao je Russell za Guardian.

Izvor: Instagram, Guardian

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.