Snapchat uvodi nove opcije za medijske kuće
Snapchat uvodi nove opcije za medijske kuće
Redizajn Snapchatove funkcije Stories sada omogućava veću vidljivost i kontrolu nad izgledom sadržaja koji na toj mreži objavljuju medijske kuće.
Novi dizajn funkcije Stories omogućava medijskim kućama koje za promociju svog sadržaja koriste Snapchat da urede izgled priče, dodajući joj sliku i naslov, umjesto dosadašnjeg prikaza, koji je uključivao samo logotip medija.
Postovi korisnika iz cijelog svijeta, koji su obično popularniji od sadržaja koje postavljaju mediji, sada će se prikazivati paralelno s njima, a po prvi put moguće je "pratiti" i stranice kompanija i medijskih kuća, ne samo individualnih korisnika.
Redizajn je dio Snapchatove strategije povećanja vidljivosti izdavača i interesa oglašivača, koji su primarni izvor prihoda za tu platformu.
Prema podacima iz aprila 2016, Snapchat je najpopularnija aplikacija među američkim tinejdžerima, koji je često koriste za emitovanje svog dana i aktivnosti prijateljima, i danas ima oko 30 miliona aktivnih korisnika, od kojih ga 16,5 miliona koristi svaki dan.
Aplikacija, koja se prvobitno proslavila funkcijom kratkotrajnog dijeljenja slika, koje bi ubrzo potom nestale sa korisnikovog telefona, danas nudi niz drugih opcija, uključujući mogućnost otkrivanja i praćenja vijesti, što je čini atraktivnom i za medijske kuće i za oglašivače.