Novi alat predviđa popularnost web priča
Novi alat predviđa popularnost web priča
U pokušaju da monetiziraju najpopularnije sadržaje na svom sajtu, ekipa portala Ars Technica razvila je alat koji im omogućava da netom nakon objavljivanja predvide popularnost određenih članaka.
Web magazin o tehnologiji kuće Condé Nast testira program koji bi oglašivačima omogućio da kupe reklamni prostor uz članke koji će uskoro privući veliki broj čitalaca. "U roku od dva dana shvatili smo da program veoma dobro radi. Lako smo identificirali priče koje će dostići i do 900 000 pregleda. I nije se uvijek radilo o člancima za koje biste rekli da će biti popularni na osnovu naslova. Jedna se priča zvala 'Kvantne mreže bi mogle biti stvarnije nego što mislite'", kaže Ken Fisher, urednik ovog magazina.
Tehnologija se, jednostavno rečeno, bazira na podacima o ponašanju korisnika i broju posjeta neposredno nakon objavljivanja članka. "Budući da su naši čitaoci tako lojalni, možemo u 20-30 minuta nakon objavljivanja znati da li će članak biti popularan." Program radnog naziva "akcelerator" do sada bilježi tačnost preko 95%. Ukoliko se ova strategija rada sa oglašivačima pokaže kao uspješna, Condé Nast će tehnologiju početi primjenjivati i na svojim drugim sajtovima.
Izvor: Adweek