Srbija: istraživanje o povjerenju u medije
Srbija: istraživanje o povjerenju u medije
Istraživanje "Poverenje u medije kao izvore informisanja" pokazalo je da je opšte povjerenje u medije nisko, no građani vjeruju medijima koje su izabrali za primarni izvor informacija.
Rezultati istraživanja koje je provela marketinška agencija Strategic Marketing, predstavljeni su u utorak, 2.9.2008. na press konferenciji u Beogradu. Prema rezultatima istraživanja, građani Srbije najviše vjeruju televiziji (57%), dok 9% ima povjerenje u štampu i 6% u radio programe. Opšte povjerenje u medije je nisko, no građani vjeruju medijima koje su izabrali za primarni izvor informacija, rečeno je na press konferenciji.
Iako 73% ispitanika smatra da su mediji izloženi nekoj vrsti kontrole slobode medija, tek četvrtina misli da je ta kontrola veoma izražena. Ispitanici smatraju da je sloboda medija više ograničena unutrašnjom uređivačkom politikom nego vanjskim utjecajima, a televizija, iako najpopularniji medij, glasi i za najpodložniji kontroli. Kako prenosi UNS, građani nisu sigurni šta su to nezavisni mediji i uglavnom ih opisuju kao one koji objavljuju istinite i objektivne informacije.
Glasovi za pojedine medijske kuće bili su podijeljeni: B92, Pink, RTS, Večernje novosti i Blic uživaju najveće povjerenje građana, no ujedno imaju i visok broj glasova nepovjerenja.