Grupa autora: The Journalism of Outrage: Investigative Reporting and Agenda Building in America (The Guilford Press, 1991)

Publikacija

Grupa autora: The Journalism of Outrage: Investigative Reporting and Agenda Building in America (The Guilford Press, 1991)

Ova je knjiga je, kada je objavljena, opisana kao prva koja je kompetentno, sveobuhvatno i realistično analizirala istraživačko novinarstvo nakon Watergatea. Kroz informativan i analitičan uvod i šest autentičnih novinskih priča sa kompletnom analizom istraživačkog procesa, knjiga nastoji da istraži kakav je zaista uticaj istraživačkog novinarstva na javnost i političku i poslovnu elitu SAD.

Grupa autora: "The Journalism of Outrage: Investigative Reporting and Agenda Building in America" (The Guilford Press, 1991)

Ova je knjiga, 1991. godine, kada je objavljena, opisana kao prva koja je kompetentno, sveobuhvatno i realistično analizirala istraživačko novinarstvo nakon Watergatea. Kroz informativan i analitičan uvod i šest autentičnih novinskih priča sa kompletnom analizom istraživačkog procesa, knjiga nastoji da istraži kakav je zaista uticaj istraživačkog novinarstva na javnost i političku i poslovnu elitu SAD.

Knjigu je napisala grupa autora, iskusnih naučnika, novinara i pisaca, predvođenih profesorom istraživačkog novinarstva na Northwestern univerzitetu u Chicagu, Davidom L.Protesom.

Ova veoma interesantno napisana knjiga, ne nalazi istinitim uvreženi stereotip o dovitljivim tragačima za istinom suprotstavljenim političkoj i poslovnoj eliti. Umesto toga, ona nastoji da ponudi realističnu sliku uticaja istraživačkog novinarstva na američko društvo, na primerima pokazjući kako to zaista funkcioniše. Ona nudi jasnu sliku stanja kao alternativu za dva dominantna politička stava o istraživačkom novinarstvu: republikanskog koje ga vidi kao invaziju na svoje poslovne i političke planove, i demokratskog koje ga vidi kao kozmetičko otkrivanje simptoma, umesto bavljenja samom bolesti.

Osim ostalog, koristeći intervjue sa preko 800 američkih istraživačkih novinara, autori razvijaju novu teoriju o uticaju istraživačkog novinarstva na planove i akcije političkih, poslovnih i drugih elita.

Amazon.com: http://www.amazon.com/gp/product/product-description