OSOCIO - susret marketinga i aktivizma
OSOCIO - susret marketinga i aktivizma
Osocio (www.osocio.org) je prostor za društveni advertajzing i neprofitne kampanje, mjesto gdje se spajaju marketing i aktivizam. Ranije poznat kao Houtlust Blog, Osocio je postao centralna tačka na internetu za oglašivače, reklamne agencije, grassroots aktiviste, društvene poduzetnike, i ostale dobre Samarićane iz cijeloga svijeta.
Unatoč tome što na webu postoji na stotine oglasnih blogova, Houtlust se izdvajao jer se fokusirao isključivo na društveni advertajzing. Za razliku od komercijalnog oglašavanja koje cilja jedino na kupca i njegovu odluku o narudžbi određenog proizvoda, non-profit reklame nas nastoje povezati sa ostalim ljudskim bićima. Društveni advertajzing ima misterioznu sposobnost da nas natjera da zastanemo na trenutak, da mislimo i potom poduzmemo akciju da bismo pomogli nekoj osobi ili grupi ljudi, koje čak ni ne poznajemo, koji mogu pripadati nekoj stranoj kulturi, i živjeti udaljeni hiljadama kilometara.
Kreiran u oktobru 2005. od strane Marc van Gurpa, Houtlust je krenuo kao lična kolekcija neprofitnih reklama, originalno pisan na holandskom jeziku, bez namjere da se obrati širem auditoriju. No, nakon mnoštva pozitivnih reakcija na blog, potreba za engleskom verzijom je brzo porasla, pa je maleni, usko-profilirani blog postajao sve veći i veći, pretvarajući se u referentnu tačku za oglašavačku industriju i društveno angažovane ljude iz cijelog svijeta.
Potreba da se Houtlust podigne na veći nivo stvorila je 2007. Osocio, udaljavajući ga od formata i funkcije običnog bloga. Osocio je postao svjetski resursni centar neprofitnog i društvenog oglašavanja, platforma za globalne i lokalne inicijative, bez obzira na njihovu veličinu i doseg.
Osvježavan na dnevnoj osnovi, Osocio omogućava mnoštvo korisnih usluga. Odlično mjesto za početak istraživanja sajta jeste sekcija sa riječnikom termina - sjajan pokušaj objašnjenja žargona koji prati društvene medije i viralni marketing, kojeg pojedinci ili organizacije mogu odštampati i koristiti za korektnu upotrebu terminologije povezane sa ovim rastućim trendom u oglašavanju.
Postovi na Oscio-u sastoje se od kratkih tekstova koji vode na video reklame, oglase ili fotografije promovirane od strane različitih aktivističkih grupa širom svijeta.