Link, 09/10
Link, 09/10
Novi broj Linka, časopisa za medijske profesionalce koji izdaje Media Art Service International iz Novog Sada, donosi, između ostalog, sljedeće članke:
• Nove tehnologije menjaju ljude (Biljana Kusljević)
Prednosti novih tehnologija brzo su uvideli urednici novina, televizija i radio-stanica. Tako danas, gotovo da nema medija, koji ne koristi internet za promovisanje svog programa. Ovaj način komunikacije odgovara široj publici, ali ne i zaposlenima koje bi kompjuteri mogli zameniti na poslu.
• Televiziju potpuno uređuju gledaoci (Sanja i Marijana)
Kao urednik i voditelj Nacionalnog Dnevnika, Slavko Beleslin gledaocima Pinka predočava najaktuelnije dnevne informacije; poznat je još i kao voditelj političkog talk-show-a „Piramida“ i lice nekadašnje BK televizije. O novinarstvu, profesiji, televiziji uopšte i medijskoj popularnosti, za časopis LINK govori Slavko Beleslin.
• Izvoz televizijskog sadržaja iz Srbije ili sasvim moguća misija (Rastislav Durman i Vesna Vujasinović)
Na osamnaestom DISCOP East-u krajem juna, na četvrtoj etaži prestižnog hotela „Sofitel“, u pet apartmana postojao je i paviljon Srbije. Činilo ga je trideset proizvođača televizijskog sadržaja iz Srbije, s time što je fizički bilo prisutno deset kompanija koje su predstavljale još dvadeset produkcijskih kuća i televizijskih stanica.
• IBC 2010 Preview (Siniša Isakov)
Od 9. do 14. septembra, u Amsterdamskom RAI centru, održava se IBC konferencija i izložba, sa nizom pratećih događaja. Namenjena svetu kreiranja, menadžmenta i distribucije audio i video sadržaja IBC 2010 neminovno će biti obeležena tekućom krizom, ali bi trebala da bude i u znaku prvih uspeha u njenom prevazilaženju.
• Stanje medija u Srbiji (Rič Mek Klir)
Čak i sa padom prihoda od reklama/oglašavanja koji je počeo pre dve godine, tržište medija je bolje i 5 puta veće u poređenju sa 2001. kada je iznosilo 30 miliona evra (sada je 160 miliona €, a u 2008. je bilo preko 200 miliona €). Po mnogim merilima stvari jesu bolje, za LINK komentariše Rič Mek Klir.