Vrijednosti oglašavanja u medijima: trening za oglašivače
Educiranje oglašivača kao medijskih partnera o vrijednostima oglašavanja tema je jednodnevnog treninga koji je održan 17. oktobra u Mediacentru Sarajevo. Na treningu su učestvovali članovi Udruženja oglašivača IAA zajedno sa 30 predstavnica i predstavnika najvećih oglašivačkih kompanija u Bosni i Hercegovini, kao i marketinških odjela unutar štampanih i elektronskih bh. medija.
Program treninga je realiziran kroz sljedeće radionice:
- Ponašanje potrošača na tržištu i proces donošenja odluke o kupovini- Proces kreiranja marke proizvoda- Program integriranog marketinškog komuniciranja za kreiranje marke proizvoda- Organizacija i funkcioniranje oglašavanja u preduzećima i suradnja sa oglašivačkim agencijama.
Sve teme su obrađivane kroz vježbe i studije slučajeva.
Trening je bio usmjeren na vrijednosti oglašavanja i kako ih povećati kod oglašivača. Učesnici su pokazali želju da ovladaju "cijelom slikom" kada je marketing i oglašavanje u pitanju. To se moglo vidjeti iz navođenja razloga dolaska na trening (problemi u organizacijama) kao i iz pitanja koja su učesnici postavljali tokom treninga. Ova su pitanja usmjeravala cijeli tok razgovora između predavača i učesnika kao i samih učesnika međusobno.
Pitanja i rasprave su se pokazale kao odlično sredstvo za dodatno fokusiranje na stvarne potrebe učesnika seminara, kao i na formiranje široke liste pitanja na koja će trebati odgovoriti na nekom od budućih treninga, kao što su odnosi oglašivača, agencija i medija, korporacijsko komuniciranje i imidž organizacije, odnosi sa javnošću, strategija uvođenja marketinške orijentacije u firme i sl.
Glavni trener / predavač bio je Dr. Nenad Brkić – docent na Katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.
Trening su organizirali Mediacentar Sarajevo i Udruženje oglašivača IAA u suradnji sa USAID Media.