U toku upis nove generacije Škole strateškog komuniciranja

Ako želite da unaprijedite vaša znanja o odnosima s javnošću, ako želite praktičan pristup obuci po najsavremenijoj metodologiji, ako želite da učite od dokazanih profesionalaca, pozivamo Vas da se prijavite na petu generaciju
Škole strateškog komuniciranja
Mediacentra Sarajevo u saradnji sa The Centre for Strategy and Communications London
Na školi ćete, po metodološkim standardima The Centre for Strategy and Communications iz Londona, naučiti kako se kreiraju moderni i uspješni PR programi, a stečeno znanje je odmah upotrebljivo u Vasem svakodnevnom radu.
Škola obuhvata sljedećih 18 modula:
 - Uvod u PR i strateško komuniciranje - Interno komuniciranje- Briga o klijentima - Branding i korporativni imidž- Advertising i medijske kampanje - Kreativni menadžment događaja i PR- Odnosi s medijma – tehnike i metode- Odnosi s medijima – saopštenje za medije
- Odnosi s medijima – press konferencija- TV intervju- Vještine prezentacije- Promotivni materijali i publikacije- Internet i PR- Projekt menadžment- Istraživanje i PR- Zagovaranje i lobiranje- Razvoj PR strategije- Krizno komuniciranje Škola obiluje praktičnim vježbama i primjerima iz prakse, a svoje znanje i iskustvo će Vam prenijeti vodeći bosanskohercegovački stručnjaci iz oblasti novinarstva, odnosa s javnošću, menadžmenta i srodnih disciplina:
Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika. Bio je programski direktor OBN televizije, te direktor marketinga TV SA3, kao i predsjednik Međunarodne asocijacije za advertising – BiH (IAA). Duska Jurišić, urednica i voditeljica dijaloške emisije Pošteno govoreći.  Novinarstvom se bavi skoro već 20 godina, a 2 godine bila je šef Službe za odnose s javnošću Centralne banke BiH. Certificirani je trener BBC-a za novinarstvo.Aldin Arnautović, je producent u produkcijskoj kući XY FILMS iz Sarajeva. Njegova biografija obuhvata rad na novinarskim, voditeljskim i uredničkim pozicijama u više domaćih medija među kojima su i BHT1, NTV Hayat, TV SA, radio Stari Grad, Radio mreža Boram. Dr. Nenad Brkić, prodekan za postidplomski i doktoralni studij i vanredni profesor na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, a gostujući predavač na fakultetima u Zagrebu I Podgorici. Autor mnogobrojnih članaka u stručnim časopisima i univerzitetskim udžbenicima na temu marketing komuniciranja, i konsultant i predavač za brojne kompanije u BiH. Edin Zubčević, direktor renomiranog sarajevskog Jazz festivala i izvršni direktor diskografske kuće Gramofon. Bussiness magazin proglasio ga je 2000. godine za menadžera godine.  Agnesa Šećerkadić, predavač na American College of Management and Technology u Dubrovniku. Radila kao direktor pri International Association of Business Communicators (IABC) u San Francisku, te kao predavač na temu komunikacijksog menadžmenta u SAD-u, Evropi i regionu. Magistriarala je na univerzitetu u San Franciscu (Masters of Nonprofit Administration and Management), a radila je i za Gulford College i Stanford Univeristy.  Sevima Sali Terzić, viša pravna savjetnica u Ustavnom sudu BiH. Bila je direktorica Global Rights – Partners for Justice u Bosni i Hercegovini, američke nevladine organizacije koja se bavi zagovaranjem u oblasti ljudskih prava, a ekspert je za oblast ljudskih prava i zagovaranja na zakonodavnom nivou. Dr. Tarik Jusić, programski direktor Mediacentra i konsultant i predavac za odnose s javnošću i strateško komuniciranje. Magistrirao je političke nauke na Central European University (CEU) u Budimpešti, a doktorirao na Institutu za medije i komunikacijske nauke Univerziteta u Beču. Autor je više istraživačkih izvještaja i tekstova o razvoju medija u BiH.
Škola strateškog komuniciranja počinje 21. oktobra i trajat će do januara 2007. Vrijeme nastave prilagođeno je obvezama polaznika, pa se predavanja održavaju petkom uvečer i subotom u savremeno opremeljenom prostoru Mediacentra Sarajevo. Školarina iznosi 1.170 KM po osobi i obuhvata cjelokupan program škole u trajanju od 75 sati, prateće edukativne materijale, kontakt podatke svih učesnika i predavača škole, te Diplomu škole koju zajdnički dodjeljuju Mediacentar Sarajevo i The Centre for Strategy and Communication iz Londona.
Za više polaznika iz iste organizacije pripremili smo posebne pogodnosti!
Škola nudi i mogućnost izbora i pohađanja pojedinačnih modula u skladu sa Vašim potrebama. Pri selekciji modula koji vam najviše odgovaraju, savjet će vam dati naši stručanjaci. Cijene pojedinačnih modula kreću se od 95 KM do 180 KM.
Prijave za školu možete poslati e-mailom na skola@media.ba do 5. oktobra 2006.S obzirom na ograničen broj učesnika, poželjno je da Vaše mjesto rezervišete što prije!
Više informacija o programu škole možete naći ovdje. Formular za upis možete naći ovdje.
Kontakt osoba za dodatne informacije:Ines Bamburać, menadžerica Škole strateškog komuniciranjaE-mail: skola@media.batel/fax: (+387 33) 715 840

Škola strateškog komuniciranja Mediacentra Sarajevo je jedan od najpopularnijih PR treninga programa kod nas, koju je do sada pohađao 51 polaznik, dok se kroz pojedinačne module edukovalo  preko 30 polaznika iz najznačajnijih kompanija i javnih institucija iz BiH, te međunarodnih organizacija, poput: Predsjedništvo BiH, Vijeće ministara BiH, Švicarska agencija za razvoj i saradnju, Fond Otvoreno društvo BiH, CRS BiH, MUP Kantona Sarajevo, Flash produkcija, Raiffeisen banka, Fondacija lokalne demokracije, Ured za reviziju finansijskog poslovanja institucija BiH.