Poslovno planiranje

Deset menadžera i direktora marketinga štampanih medija iz Bosne i Hercegovine učestvovat će na treningu „Kako napisati poslovni plan“ koji će se održati od 04. do 06. oktobra  u Mediacentru Sarajevo.

Upoznat će način kako odrediti misiju, viziju i strateške ciljeve organizacije i učit će kako se analizira tržište, njegove mogućnosti i konkurencija. Shvatit će ulogu menadžmenta u strukturi organizacije.
Među ostalim temama treninga su:
-plan investiranja i očekivani efekti investicije-obezbjeđenje finansijske garancije-procjena rizika i faktori ublažavanja rizika-finansijski plan i finansijski pokazatelji
Tokom treninga učesnici će raditi na izradi radne verzije poslovnog plana organizacije iz koje dolaze.
Glavni trener je prof. dr. Nenad Brkić, redovni profesor na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu na katedri za marketing. Predavač je u oblasti brand managementa, marketinških i korporacijskih komunikacija i odnosa s javnošću.
Gost trener radionice je ass. mr. Senad Softić, asistent na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, na katedri za menadžment i organizaciju.
Organizatori treninga su USAID Media i NetNovinar-Centar za istraživačko novinarstvo i medijsku edukaciju.(osnivači: Mediacentar Sarajevo i Centar za istraživačko novinarstvo Zagreb).