PR Trening – Štampani promotivni materijali i publikacije

Letak ili afiša? Ili katalog? Treba vam neko ko će napisati tekst, neko ko će ga urediti, treba vam dizajn, DTP, fotografije i na kraju dobra štampa. Treba vam puno vremena i novaca - ili možda ne?

Teme programa su:
- Pisanje i uređivanje štampanih materijala – osnovna pravila- Vrste i namjene promotivnog materijala – kada šta koristiti...- Planiranje vizuelnog identiteta, šta tražiti od dizajnera- Kako komunicirati sa štamparijama? Zahtjev za ponudu štamparije- Praktične vježbe za planiranje i upravljanje procesom izdavanja promotivnih materijala – termin plan i koordinacija aktivnosti, imenovanje izdavačkog tima, budžetiranje
Samira Salihbegović, bavi se grafičkim i tehničkim uređivanjem publikacija više od 10 godina. Bila je tehnički urednik Svijeta i dizajner u Oslobođenju, te glavni urednik DTP kompanije.
Ines Bamburać, Menadžerica Centra za strateško komuniciranje Mediacentra Sarajevo. Diplomirala je žurnalistiku, a radila je kao glasnogovornik festivala Sarajevska zima i vodila press ured teatarskog festivala MESS.
Mjesto održavanja treninga: Mediacentar SarajevoKolodvorska 3
Vrijeme održavanja: Petak, 10. 11. 2006.Od 18,00 do 21,00hISubota, 11. 11. 2006.Od 10,00 do 11,00h
Cijena treninga:180 KM
Krajnji rok prijavljivanja za seminar je četvrtak, 09. novembar do 17,00h.Na ovaj seminar možete se prijaviti putem e-maila: skola@media.ba ili nas direktno kontaktirajte:
Mediacentar SarajevoCentar za strateško komuniciranjeKolodvorska 371000 Sarajevo, Bosna i Hercegovinatel/fax: (+387 33) 715 840e-mail: skola@media.baWeb site: http://www.media.baKontakt osoba: Mirna Stanković