Diskurs trgovine ženama u štampanim medijima

U tekstu „Kritička analiza diskursa trgovine ženama u štampanim medijima u Republici Makedoniji: Rodna perspektiva”, koji je pripremljen u okviru projekta Rodni stereotipi u medijima: reprezentacija žena u štampanim medijima u Jugoistočnoj Europi, Bobi Badarevski identificira mehanizme i moduse implicitne diskriminatorne prakse diskursa trgovine ženama u štampanim medijima u Makedoniji.

Tekst „Kritička analiza diskursa trgovine ženama u štampanim medijima u Republici Makedoniji: Rodna perspektiva” Bobi Badarevski pripremio je za potrebe regionalnog istraživačkog projekta Rodni stereotipi u medijima: reprezentacija žena u štampanim medijima u Jugoistočnoj Europi, Mediacentra Sarajevo.
Kao rezultat regionalnog istraživanja medijskog portretiranja žena i roda u medijima, Mediacentar Sarajevo je objavio zbornik naučno-istraživačkih radova „Stereotipizacija: Predstavljanje žena u štampanim medijima u Jugoistočnoj Evropi“ (ur. Nirman Moranjak Bamburać, Tarik Jusić, Adla Isanović) u kojem je objavljen i tekst Bobi Badarevskog (Makedonija), a koji pored ovog sadrži i istraživačke radove autora i autorica iz Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske i Srbije.
U apstraktu teksta Bobi Badarevski navodi: 
„Diskurs trgovine ženama u štampanim medijima u Makedoniji, pored eksplicitnih, sadrži i implicitne diskriminatorne diskurzivne (semiotičke, ideološke, epistemičke) implikacije i konsenkvence u predstavljanju žena: cilj kritičke analize diskursa jest da identificira mehanizme i moduse implicitne diskriminatorne prakse diskursa trgovine ženama u štampanim medijima, sa posebnim osvrtom na štampu na makedonskom i albanskom jeziku.”
Cijeli tekst možete preuzeti u .PDF formatu ovdje:
Bobi BADAREVSKI, „Kritička analiza diskursa trgovine ženama u štampanim medijima u Republici Makedoniji: Rodna perspektiva”Objavljeno u: Nirman Moranjak BAMBURAĆ, Tarik JUSIĆ, Adla ISANOVIĆ (ur.). STEREOTIPIZACIJA: PREDSTAVLJANJE ŽENA U ŠTAMPANIM MEDIJIMA U JUGOISTOČNOJ EVROPI. Mediacentar Sarajevo, 2007. Str. 219-247.
Također, objavljena je i dostupna i engleska verzija teksta:
Bobi BADAREVSKI, “Critical Disourse Analysis of The Trafficking in Women in Print Media in macedonia: A gender Perspective “In: Nirman Moranjak BAMBURAĆ, Tarik JUSIĆ, Adla ISANOVIĆ (eds.). STEREOTYPING: REPRESENTATION OF WOMEN IN PRINT MEDIA IN SOUTH EAST EUROPE. Mediacentar Sarajevo, 2006. pp 217-247.
..........................................................................................................................
O autoru:
Bobi BADAREVSKI je diplomirani profesor historije filozofije. Studije je završio na Institutu za filozofiju Univerziteta sveti Kiril i Metodij, Skopje. Sarađuje sa brojnim institucijama u oblastima rodne jednakosti i ljudskih prava. Član je Istraživačkog centra za  rodne studije u Skoplju i Uredničkog odbora časopisa Identities: Journal for Politics, Gender, and Culture.Njegovi su trenutni istraživački interesi i tekstovi iz slijedećih oblasti: trgovina ženama u kontekstu rodne perspektive, rodna metodologija i epistemologija, semiotika i kritička analiza diskursa, informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), rodne razlike i filozofija uma. Urednik je zbornika Rodova perspektiva na trgovijata so lugje (2004).
O projektu:Projekat “Rodni stereotipi u medijima: reprezentacija žena u štampanim medijima u Jugoistočnoj Europi” predstavlja zajednički poduhvat Mreže za profesionalizaciju medija u jugoistočnoj Europi (SEENPM) i Balkanske mreže za ljudska prava (BHRN), koji su finansirali SEENPM, Fond otvoreno društvo BiH (FODBIH) i Ministarstvo inostranih poslova Danske – Program za susjede (NAB) Partneri na projektu su Albanski Institut za medije (Tirana, Albanija), Centar za razvoj medija (Sofija, Bugarska), Makedonski Institut za medije (Skopje, Makedonija), Mediacentar Beograd; (Beograd, Srbija), B.a.b.e - Budi aktivna, Budi emancipirana. Grupa za ženska ljudska prava (Zagreb, Hrvatska).