Kako koristiti nove medijske mogućnosti?

Naziv radionice: Novi mediji, nove mogućnosti i novi rizici

Radni jezik radionice: Engleski uz obezbijeđeni prevod na b/h/s jezike
Rok za prijave: 10. januar 2008.
Kome je radionica namijenjena: Glavni i odgovorni urednici i direktori medija iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Kosova , Makedonije, Srbije i Crne Gore.
Trajanje radionice: 21. i 22. januar 2008.
Mjesto održavanja radionice: Mediacentar Sarajevo
Zašto se trebam prijaviti na učešće: Tradicionalni i novi mediji su pod sve većim pritiskom da isporuče sadržaj na više medijskih platformi da bi odgovorili na zahtjeve publike i preživjeli u konkurentnom okruženju medijskog tržišta te da bi iskoristili nove mogućnosti za sticanje prihoda. Ukoliko se to radi bez jasne procjene rizika, njihovo ime može biti izloženo štetnim napadima, krađi podataka, pravnim troškovima i poslovnim gubicima dok se bore u trci za publikom i zaradom. Lošim upravljanjem ovim procesom, medijske kuće na tržištu mogu pretrpjeti štetu. Dvodnevna radionica učesnicima će omogućiti da usavrše vještine korištenja mogućnosti novih medija te način suočavanja sa izazovima novih medija.
Šta ću naučiti:
-kako upravljati podacima i uređivačkim tehnikama online sadržaja-kako sadržaj osigurati od napada hackera i cyber kriminalaca-kako koristiti jeftine tehnike za izgradnju čvrstih, sigurnih i nadogradivih sistema za objavljivanje na webu za medijske firme koji sadržaj plasiraju online.-koje se tehnike trebaju koristiti  kako bi se istovremeno poboljšala pouzdanost i sigurnost sadržaja-kako formirati sisteme koji se mogu neograničeno nadograđivati kako bi se web stranica osposobila za privlačenje publike.-web radio, podcast i video
Predavači:
Matthew Karas od samog početka razvoja novih medija dizajnira i primjenjuje tehnologiju za upravljanje sadržajem novih medija. Radio je za News Corporation, Sky, BBC sa sistemima za izdavaštvo i automatizovanim unošenjem podataka. Kombinovao je izradu velikih projekata u Ujedinjenom Kraljevstvu te obavljao međunarodne savjetodavne uloge u organizacijama u javnom sektoru, komercijalnim organizacijama i organizacijama u razvoju kao što su B92, RFE/RL, Rambler Media i Al Jazeera.
David Brewer je međunarodni savjetnik za medijsku strategiju koji je radio kao novinar i menadžer u štampanim, elektronskim i online medijima. Jedan je od pokretača BBC News Online, CNN.com za Evropu, Bliski Istok i Afriku, CNN na arapskom i Al Jazeere na engleskom jeziku. Osnivač je organizacije Media Ideas i trenutno radi kao konsultant nezavisnih medija u zemljama u tranziciji. Gostujući je predavač na temu novih medija u poslovnoj školi Cheung Kong u Pekingu i Univerzitetu Westminister City u Londonu. Osnivač je Media Helping Media, online platforme koja ima za cilj pružanje pomoći nezavisnim medijima u zemljama u tranziciji, zemljama koje su izašle iz sukoba i oblastima gdje je sloboda izražavanja ugrožena.
Cijena učešća: Organizator pokriva troškove prijevoza i boravka učesnika/ca.
Način prijavljivanja: CV/biografiju (sa ličnim kontaktima) pošaljite na:
Lejla KapetanovićMediacentar Sarajevo+ 387 33 715 840lejla@media.ba
Organizator: Mediacentar Sarajevo uz finansijsku podršku Ambasade Velike Britanije u Sarajevu.