Twitter i Snapchat se bore za pažnju medijskih izdavača
Twitter i Snapchat se bore za pažnju medijskih izdavača
Nakon što je Facebook objavio da će novi izgled news feeda u drugi plan staviti sadržaje medija i kompanija, Twitter i Snapchat pokušavaju popuniti nastalu prazninu i dovesti korisnike na medijske sajtove.
Najava Facebooka koja je izazvala val panike među medijima koji se oslanjaju na tu platformu kao izvor klikova, za druge bi društvene mreže mogla biti prilika da povećaju svoj utjecaj među izdavačima i kreatorima internet sadržaja.
Kako prenosi Buzzfeed News, Facebook je u oktobru 2017. godine slao 47 posjeta na svaku jednu posjetu sa Twittera, no taj se odnos već mijenja te podaci pokazuju da je situacija sada 25 naspram jedan.
Twitter od samog pokretanja igra značajnu ulogu u medijskoj zajednici i stručnjaci smatraju da je ovo njihova šansa da postanu i značajniji izvor posjeta, što se već dešava nakon uvođenja dužih tvitova, koji privlače više reakcija publike i bolje odgovaraju algoritmima za pretragu.
Za pažnju izdavača bori se i Snapchat, koji je u zadnje vrijeme pretrpio nekoliko teških udaraca od Instagrama, i kojemu su potrebni korporativni korisnici za održanje popularnosti, te je u jeku panike oko Facebook promjena najavio samit za izdavače, čiji će datum i mjesto održavanja tek biti objavljeni.