Četiri minute za javne servise
Četiri minute za javne servise
Vijeće Regulatorne agencije za komunikacije održalo je, 25. septembra 2013. godine, 68. redovnu sjednicu na kojoj je Vijeće razmatralo prijedlog Kodeksa o komercijalnim komunikacijama u vezi sa dužinom oglašavanja za javne RTV servise i donijelo odluku da dužina oglašavanja kod javnih RTV servisa iznosi 4 minute u jednom satu.
"U toku javne rasprave, u Agenciju su pristigli dodatni podaci, koji su uvršteni u Analizu i koji potvrđuju ranije stajalište Vijeća Agencije. Vijeće je spremno da, u sklopu TAIEX programa, kojeg je ponudila Delegacije Evropske Unije, učestvuje u kreiranju cjelovitog i održivog funkcionisanja javnih RTV servisa, te održivog funkcionisanja Korporacije. Izmijenjeni Kodeks o komercijanim komunikacijama stupiće na snagu 1. januara 2014. godine", navodi se u saopštenju RAK-a.
"Vijeće je prihvatilo zahtjev četiri komercijalne TV stanice, a odbacilo sve argumente koje su tokom javne rasprave dostavili BHRT, FTV i RTRS, strukovna udruženja, Unija medijske industrije, predstavnici EBU, misija Evropske unije u BiH, OHR i mnogi drugi", piše federalna.ba. "Upravni odbor Samostalnog sindikata uposlenika Javnih RTV servisa saopćio je da je zaprepašten današnjom Odlukom Vijeća Regulatorne agencije za komunikacije BiH kojom je usvojen Nacrt izmjena Kodeksa o komercijalnim komunikacijama. Ovom odlukom marketinški prostor javnih emitera smanjuje se sa šest na četiri minute po satu emitiranog programa", navodi se dalje na zvaničnom portalu Federalne televizije.