Mladi umorni od vijesti

Mladi umorni od vijesti

Mladi osjećaju umor od vijesti jer su preplavljene činjenicama i stalnim dopunama, te imaju probleme sa njihovim razumijevanjem, rezultati  su istraživanja, čiji će rezultati biti objavljeni na Svjetskom forumu urednika (World Editors Forum) koji se od 1. do 4. juna održava u Gothenburgu.

Context-Based Research Group, istraživačka kompanija iz Baltimorea, otkrila je da se ponašanje mladih čitatelja  kada je u pitanju konzumiranje vijesti znatno razlikuje od ponašanja prethodnog naraštaja.

Istraživački projekt, koji je 2007. naručio Associated Press, analizirao je navike konzumiranja vijesti etnički raznolike skupine 18 žena i muškaraca u dobi od 18 do 34 godine u šest gradova u SAD-u, Velikoj Britaniji i Indiji.

Istraživanje je pomoglo AP-u u izradi novog modela objavljivanja vijesti u skladu s potrebama mladih, koji se sve više sa tradicionalnih medija prebacuju na digitalne vijesti. 
To podrazumijeva koncept koju uključuje obavještenje u vidu naslova udarne vijesti, zatim kratki izvještaj u sadašnjem vremenu koji se može koristiti na webu i u elektronskim medijima. Treći korak je dodavanje detalja i formata vijesti na odgovarajući način za različite platforme vijesti.

Izvori:
European Journalism Center
AP via International Herald Tribune