NY Times ulaže 50 miliona u širenje na međunarodno tržište
NY Times ulaže 50 miliona u širenje na međunarodno tržište
Vodstvo The New York Timesa najavilo je ulaganje u razvoj novog tima pod nazivom NYT Global, koji će kreirati nova izdanja na nekoliko svjetskih jezika.
Najutjecajnija američka medijska kuća planira širenje na svjetsko tržište. Medijska zajednica sa velikim zanimanjem je dočekala najavu da će The New York Times u naredne tri godine investirati 50 miliona dolara u digitalnu ekspanziju na nekoliko stranih tržišta.
Tim pod nazivom NYT Global će predvoditi urednici međunarodnog izdanja i izdanja na španjolskom jeziku, pokrenutog u februaru ove godine.
Nazivajući plan "investicijom u novu eru međunarodnog razvoja", izdavač Arthur Sulzberger Jr. u najavi je rekao da je taj potez neophodan i logičan nastavak NYT-jevog izvještavanja.
"Times se ponosi kvalitetom i dubinom izvještavanja o međunarodnim dešavanjima i uspio je tokom godina privući desetine miliona čitatelja u inostranstvu. Ali, budući da je naša digitalna platforma još uvijek dizajnirana za američku publiku, do sada nismo u potpunosti iskoristili ovaj potencijal", kaže se u najavi koja prati izvještaje o velikim generalnim promjenama unutar kompanije.
Prema službenim podacima, web sajtovi NTY-a privlače oko 375 miliona posjetitelja mjesečno, od čega oko trećina dolazi izvan SAD-a. Nova investicija način je da se aktivnost inozemnih čitatelja poveća i produbi, kažu iz NYT-a.
Izvor: New York Times, Poynter, Guardian