SAD: Digitalni mediji se više oslanjaju na newslettere nego na aplikacije

SAD: Digitalni mediji se više oslanjaju na newslettere nego na aplikacije

SAD: Digitalni mediji se više oslanjaju na newslettere nego na aplikacije

E-mail bilteni obavezan su dio arsenala digitalnih medija danas, popularniji čak i od mobilnih aplikacija, pokazalo je istraživanje američke organizacije Pew Research Center.

Čak 97 posto američkih digitalnih medija koristi e-mail newslettere za širenje vijesti, dok je postotak onih koji su razvili svoje mobilne aplikacije stabilan posljednje dvije godine i iznosi 61 posto. Među neophodnim alatima za širenje vijesti ustalio se i Apple-ov servis Apple News, gdje je prisutno čak 92 posto ispitanih organiacija, te podcastovi, koje objavljuje tri četvrtine američkih digitalnih medija.

Istraživanje "Digital News Fact Sheet" je obuhvatilo 36 digitalnih medija koji imaju najmanje 10 miliona mjesečnih posjeta, uključujući Vox.com i 247.com. Kompletno istraživanje dostupno je ovdje.

Izvor: Nieman Journalism Lab, Pew Research Center