SAD: Broj zaposlenih u printanim medijima manji za 60 posto

SAD: Broj zaposlenih u printanim medijima manji za 60 posto

SAD: Broj zaposlenih u printanim medijima manji za 60 posto

Od uspona interneta i pojave novih medija, u Sjedinjenim Američkim Državama broj zaposlenih u printanim medijima pao je za gotovo 60 posto.
 
Foto: Pixabay
 
Američki zavod za radnu statistiku objavio je najnovije podatke o poslovnim trendovima u posljednjih 26 godina, koji pokazuju veliko smanjenje broja zaposlenih u oblasti printanih medija - od skoro 458.000 zaposlenih tokom 1990. do 183.000 u martu 2016. godine.
 
Plava linija - printano novinarstvo, zelena - internet, crvena - knjige, tirkizna – film i video, maslinasto zelena – magazini, Foto: BLS
 
Tokom istog perioda broj uposlenih u internet i online izdavaštvu povećao se sa 30.000 na blizu 198.000.
 
I drugi tradicionalni oblici izdavaštva, kao što su knjige i magazini, također su smanjili broj zaposlenih, ali se to odvijalo postepeno i u ne tako velikom broju kao što je slučaj s printanim medijima.
 
Prema podacima zavoda, digitalno doba imalo je efekta i na radijske medije, u kojima je broj zaposlenih danas manji za 27 posto u odnosu na 1990.
 
Izvori: The Guardian, BLS