Reuters: Opada povjerenje publike u društvene mreže kao izvore vijesti

Reuters: Opada povjerenje publike u društvene mreže kao izvore vijesti

Reuters: Opada povjerenje publike u društvene mreže kao izvore vijesti

Čitaoci postaju sve oprezniji s informacijama koje se plasiraju na društvenim kanalima i češće provjeravaju činjenice, pokazala je nova Reutersova studija.
 
Kada se pojavi nova vijest, 74 posto osoba okreće se medijskim brendovima u koje imaju povjerenje kako bi provjerili informaciju, a 54 posto medijskih konzumenata obično provjeri informaciju na nekoliko izvora, rezultati su Reutersove studije Tomorrow’s news koja je uključila više od 1.700 ispitanika.
 
Studija je pokazala i da je samo 10 posto korisnika interneta koji vjeruju da će socijalne platforme biti njihov primarni izvor vijesti u budućnosti, piše Journalism.co.uk.
 
Smanjilo se i povjerenje u vijesti koje dijele prijatelji na društvenim medijima, te je samo 28 posto ispitanika koji su izjavili da vjeruju takvim vijestima, za razliku od njih 32 posto prošle godine.
 
Čitaoci su, također, naklonjeniji proizvodima koji se reklamiraju na stranicama koje smatraju izvorima vjerodostojnih vijesti, pokazalo je istraživanje.