Istraživanje: Angažiranost korisnika na društvenim mrežama

Angažiranost korisnika na društvenim mrežama

Istraživanje: Angažiranost korisnika na društvenim mrežama

Foto: Pixabay

Rezultati ankete Pew instituta, koja je sprovedena u septembru 2014. godine, pokazuju da je Facebook i dalje najpopularnija društvena mreža. Iako je broj korisnika koji se pridružuju ovoj mreži u blagom padu, angažiranost postojećih korisnika ove mreže je u stalnom porastu. Zanimljivo je i da više od polovine (56%) internet korisnika koji prelaze starosnu dob od 65 godina koriste Facebook.

S druge strane, platforme poput Twittera, Instagrama, Pinteresta i Linkedina značajno su povećale broj punoljetnih korisnika na svojim servisima. Instagram ne samo da je povećao broj korisnika za 9% u odnosu na 2013. godinu, već je zabilježio i povećanje aktivnog broja korisnika u gotovo svim demografskim skupinama. Popularnost Linkedina i dalje raste kada je riječ o poslovnom umrežavanju, dok Twitter i Pinterest bilježe porast među korisnicima iz različitih demografskih skupina.

Izvor: Pew Research Center