Pet načina za korištenje Instagrama u redakcijama

5 načina na koji redakcije mogu koristiti Instagram

Pet načina za korištenje Instagrama u redakcijama

Najčešći razlog za širenje prisustva na društvenim mrežama je povećanje broja čitalaca. Donosimo pet načina kako iskoristiti Instagram.

Kada je prošle godine The New York Times najavio pokretanje zvaničnog Instagram naloga @NYTimes kako bi došao do nove publike i promovirao NYT brend, povećanje posjeta na sajtu nisu ni spominjali. 

U angažmanu publike, gdje društvene mreže igraju veliku ulogu, teško je odabrati fokus interesovanja. No, kada je u pitanju Instagram, najbolje što možemo uraditi jeste da se priključimo mreži, upoznamo zajednicu i krenemo sa testiranjem novih ideja. Na taj način, možete vidjeti koji eksperimenti funkcionišu, šta odgovara vašoj publici i, na kraju, na koji način možete mjeriti vrijednost i rast vašeg naloga na Instagramu. 
 
U nastavku donosimo pet pametnih stvari koje redakcije rade na Instagramu: 
 
1. The Chicago Tribune koristi svoj Instagram nalog na takav način da svake sedmice postavi novu temu kao izazov za svoje korisnike. Na taj način, publika učestvuje, šalje svoje kreativne radove koristeći zvanični hashtag Chicago Tribune-a. 
 
2. Iako se većina njegovog izvještavanja odvija sedmicu prije zvaničnog objavljivanja, CNN-ov voditelj John Sutter, koristi svoj lični Instagram račun kako bi dokumentirao mjesta i ljude koje posjećuje za vrijeme istraživanja. Fotografije koje snimi na takav način, Sutter kasnije uključi u svoje izvještaje.
 
3. Instagram je idealna platforma za pokazivanje interesantnih fotografija i pronalaženje nove publike koju interesuje fotografija. Postoje brojni primjeri organizacija koje ovo izvrsno rade, poput Time Magazina, National Geographic-a. 
 
4. Predstavljanje vijesti u novom formatu. Instagram je najbolji izbor za ljude koji vijesti prate putem mobilnih telefona i društvenih mreža. 
 
5. Kreiranje mjesta za eksperimentisanje: na Instagram profilu Fayetteville Flyer-a iz Arkansasa nalaze se fotografije, direktna pitanja za publiku, ali i sponzorirani sadržaji. 
 
Kompletan izvorni tekst pod nazivom 5 ways newsrooms can make the most of Instagram možete pročitati na web sajtu Poynter.org.